Кожній державі потрібні освічені, мислячі, а отже, читаючі люди. Прищеплювати любов до книги, вчити думати над прочитаним, а не лише отримувати інформацію, є головним завданням бібліотек як центрів підтримки і просування читання.
Сьогодні квест вважають головним конкурентом комп’ютерних ігор у боротьбі за час дітей та молоді. Цю інноваційну ігрову форму групового виконання завдань використала бібліотекар та вчитель біології, проводячи stem-квест «Я люблю та знаю свою Україну».
Мета проведеного краєзнавчого квесту : пробуджувати пізнавальні інтереси до історії рідного краю, його минулого і сьогодення, виховувати у дітей згуртованість, розвивати вміння працювати в команді, розширювати уяву і фантазію
...
Читати далі »